Freitag, 24. Juni 2011

Hochzeit

Ein Mitarbeiter von mir hat feiert morgen seine Hochzeit. Für Ihn und seine Frau habe ich diese Karte gewerkelt:


    

Kommentare:

  1. Ond bi dere Charte hesch di jo ächt sälber öbertroffe. Die esch wonderschön worde. Ganz toll i de Farbe met em zarte blau ond brun. Do werd sech s'Bruutpaar secher riesig freue dröber. Ond hey, lueg mol of min Blog, det han ech öppis för dech...
    Ech wönsche der vel Spass in Interlake, bis gli ond liebi Grüessli,
    Karin

    AntwortenLöschen
  2. Wow, die isch denn schön, Damaris!! Da wird sich s'Bruutpaar aber denn schön freue! Die häsch perfekt zämegstellt und arrangiert. Wunderschön, ich wür mich freue über so es Chärtli!
    Hugs, Alessandra

    AntwortenLöschen
  3. Wie schon Alessandra geschrieben hat. Ein Traum von einer Karte. Die Farben sehr harmonisch abgestimmt und das Brautpaar sehr schön in Szene gesetzt. Also wenn ich nicht schon verheiratet wäre, wäre das ein Grund dazu!!
    Vo Herze
    Marisa

    AntwortenLöschen